..Mengoptimakan sinergi GERAKAN MAHASISWA ke arah merealisasikan IMPIAN MAHASISWA.. ..dari MAHASISWA untuk MAHASISWA.. ayuh!!! bersama realisasikan misi ::KAMPUS MILIK MAHASISWA::

KALENDAR 2009

Friday, January 16, 2009

Staf Bhep, Harimau Maut & Pemuda UMNO

Peristiwa penyebaran risalah haram oleh seorang Staf Bahagian Hal Ehwal Pelajar lalu, yang kononnya sedang mengutip risalah di tengah-tengah malam, sambil dilihat memakai seluar pendek dengan keadaaan tergopoh-gapah, menyelitkan beberapa risalah berunsur fitnah di beberapa kolej kediaman, mempunyai hubungkait dengan kegiatan harimau Maut, yang diibaratkan nyawa-nyawa ikan ketika ini kerana unit keselamatan Pro Mahasiswa tekad untuk menangkap kumpulan terbabit, untuk diambil tindakan. Seorang detektif bebas semalam, telah berjaya mengesan beberapa individu yang terlibat dalam kegiatan tersebut. Klik Sini

Dengan itu, Unit Keselamatan Pro Mahasiswa ketika ditanya menjawab bahawa “ Jawatan Kuasa Pelaksana Pilihanraya Kampus pada kali ini, harus bertanggungjawab setiap apa yang bakal berlaku, kita sudah pun membuat laporan, namun tidak dipedulikan. Kali ini kita mencabar kepada kumpulan ini, untuk datang dan berjumpa dengan kita secara berhadapan, kalau betul ingin mencari jalan penyelesaian”

Hasil daripada siasatan, beberapa pemuda UMNO telah diupah oleh jentera Aspirasi untuk tujuan tertentu. Kumpulan Pemuda UMNO ini duduk dengan melepak di kawasan Masjid UPM dengan berlagak seperti Mat Rempit di tengah malam. Dengan itu, pihak keselamatan UPM harus bertanggungjawab sekiranya apa-apa keadaan yang tidak diingini berlaku, memandangkan kehadiran mereka sudah pun disedari oleh Unit Keselamatan sejak dua malam yang lepas.

0 comments:

 
Setting Up Blog Using Blogger | Original Template By Loft Real Eestate | Modified By iEn © 2008 | Best Screen Resolution: 1024x768 Pixels | Best View With Firefox