..Mengoptimakan sinergi GERAKAN MAHASISWA ke arah merealisasikan IMPIAN MAHASISWA.. ..dari MAHASISWA untuk MAHASISWA.. ayuh!!! bersama realisasikan misi ::KAMPUS MILIK MAHASISWA::

KALENDAR 2009

Thursday, January 15, 2009

"saya tidak tahu tentang peraturan kali prk kali ini"


Delegasi mahasiswa menghantar memorandum membantah beberapa perkara yang terkandung dalam Tatacara Pemilihan Pewakilan Majlis Perwakilan Pelajar UPM. rombongan yang berhajatkan satu perbincangan telus namun tidak mencapai matlamat yang diharapkan apabila tiada rundingan dapat dibuat. ini kerana, pegawai perhubungan korporat, En Abdullah Arsyad gagal memberikan kerjasama sebaiknya kerana beliau tidak mengetahui kandungan tatacara berkenaan

"saya tidak tahu tentang peraturan prk kali ini", kata beliau yang mewakili Naib Canselor UPM, Prof Datuk Dr Nik Mustapha R. Abdullah. tambah beliau lagi, beliau dan datuk NC sendiri tidak menjangkakan wujudnya peraturan tidak munasabah seperti yang terdapat di dalam tatacara berkenaan.

perlaksanaan pilihan raya kampus UPM kali ini dikendalikan sepenuhnya oleh jawatan kuasa perlaksana yang dipengerusikan oleh TNC HEP sendiri.

0 comments:

 
Setting Up Blog Using Blogger | Original Template By Loft Real Eestate | Modified By iEn © 2008 | Best Screen Resolution: 1024x768 Pixels | Best View With Firefox