..Mengoptimakan sinergi GERAKAN MAHASISWA ke arah merealisasikan IMPIAN MAHASISWA.. ..dari MAHASISWA untuk MAHASISWA.. ayuh!!! bersama realisasikan misi ::KAMPUS MILIK MAHASISWA::

KALENDAR 2009

Friday, January 2, 2009

Mahasiswa Membantah Kekejaman Israel

"Wahai mujahid Islam, mari kita hapuskan benci dan dendam. Kita bentuk ikatan persaudaraan sesama Islam. Di sana sedang bermandi darah, kita di sini berpesta ketawa saling membenci sesama sendiri. Apakah kita ini terlalu zalim dan hina? Jangan hanya kerana dunia, kita sanggup melupakan Tuhan, jangan hanya kerana dunia, kita sanggup melihat kejatuhan Islam di hadapan mata. Tidak cukup dengan hanya mendirikan solat, tidak cukup dengan hanya berkata-kata, kita perlu bergerak melangkah. Yakin dan percayalah, pengorbanan pada hari ini akan dibayar dengan ganjaran kebahagian di dunia dan akhirat.

Bagi pihak Mahasiswa Islam, kami rela bermandi darah demi menyelamatkan negara Islam Palestin. Kami rela melakukan apa sahaja demi Islam. Hidup dan mati kami, hanyalah untuk Islam. Tidak ada kegentaran di hati kami untuk mati dan syahid menjejaki para Nabi, sahabat dan syuhada! Takbir"

Ini merupakan ucapan terbaru daripada Mohd. Lukman Al Hakim selaku Jurucakap Pro Mahasiswa UPM dalam entri blognya yang terbaru. Pendirian Mahasiswa dalam hal ini, membantah habis-habisan dengan kerakusan Israel yang terus-menerus mencabar maruah Islam di bumi Palestin. Mahasiswa akan terus bangkit dan melangkah maju ke hadapan tanpa adanya kegentaran. Demi agama Islam yang suci, Mahasiswa rela melakukan apa sahaja....

Apa yang paling menyedihkan, tatkala bumi Palestin sedang bermandi darah, realiti yang berlaku di Malaysia seolah-olah ancaman Yahudi tidak memberikan apa-apa kesedaran terhadap kita. Kita saling bertikam lidah dan membantah sesama sendiri, jauh di sudut hati kita untuk duduk dan berbincang bersama untuk mencari jalan penyelesaian. Sedarilah, ini merupakan azab dari Tuhan Yang Maha Kuasa, apabilah umat Islam telah jauh daripada Al Quran dan Sunnah. Kepincangan hubungan antara negara-negara Islam pada hari ini jelas kelihatan, apabila masih ada lagi negara Islam yang menyokong tindakan Israel ke atas Palestin.

Walaubagaimanapun, selaku golongan terpelajar, perlunya untuk kita berfikir secara bijak, bahawasanya ini adalah masa untuk kita bersatu kembali dan membina sebuah hubungan yang baik sesama negara Islam. Apakah kita masih sempat untuk saling menghina? Sedangkan Komando Israel berkata "Akan berpesta dan menari di atas kematian berpuluh-puluh rakyat Palestin"

Umat Islam Palestin Bermandi Darah Di Saat Kedatangan Maal Hijrah.

Untuk Menghapuskan Umat Islam, Kanak-kanak menjadi sasaran utama, agar tidak ada lagi generasi yang akan menganut agama Islam. Itulah antara Impian Zionis laknatullah.



0 comments:

 
Setting Up Blog Using Blogger | Original Template By Loft Real Eestate | Modified By iEn © 2008 | Best Screen Resolution: 1024x768 Pixels | Best View With Firefox