..Mengoptimakan sinergi GERAKAN MAHASISWA ke arah merealisasikan IMPIAN MAHASISWA.. ..dari MAHASISWA untuk MAHASISWA.. ayuh!!! bersama realisasikan misi ::KAMPUS MILIK MAHASISWA::

KALENDAR 2009

Sunday, January 11, 2009













mahasiswakini.jpgKuala Lumpur, 12 Jan - Ketua Editor Mahasiswakini.com, saudara Ahmad Fahmi Salleh menggesa para blogger dan pengamal media di setiap kampus agar memulakan perang media dalam minggu pilihanraya ini.

Beliau yang diminta mengulas tentang halatuju media alternatif mahasiswa menyifatkan peranan weblog Pro Mahasiswa setiap kampus amat penting demi menyediakan berita terkini PRK’09 kali ini.

Demi menyediakan berita yang tepat dan terkini untuk tatapan seluruh aktivis mahasiswa Malaysia, Mahasiswakini.com dengan kerjasama Pro Mahasiswa setiap kampus sentiasa berhubung dan bekerjasama.

“Sebagai pengamal media, kami di Mahasiswakini.com sentiasa memastikan berita yang disampaikan tepat, adil, terbuka dan professional.

Saya menggesa seluruh mahasiswa termasuk blogger, dan aktivis Pro Mahasiswa agar memantapkan lagi liputan PRK dan isu-isu mahasiswa di kampus masing-masing,” ujar beliau ketika ditemuramah di Ibu Pejabat Mahasiswakini.com, Petaling Jaya.

Baru-baru ini, Mahasiswakini.com telah menubuhkan Kumpulan Media Khas PRK’09 yang mengumpulkan lebih 60 aktivis mahasiswa pengamal media termasuk blogger, wartawan dan jurnalis sebagai usaha melancarkan perang media ini demi melaporkan berita terkini dan liputan meluas dalam PRK kali ini.-mahasiswakini

0 comments:

 
Setting Up Blog Using Blogger | Original Template By Loft Real Eestate | Modified By iEn © 2008 | Best Screen Resolution: 1024x768 Pixels | Best View With Firefox